Een vis en nog een vis.

Toon hier je fotografische resultaten
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Arie
Berichten: 540
Lid geworden op: 26 dec 2018 16:42

Een vis en nog een vis.

#1 Bericht door Arie » 09 mei 2026 21:25

De Rotten Fish en de Dark Shark samen in 1 frame.
Dit is het beeldveld van de FSQ85 met 0.73x reducer en de ASI2600 camera.
De nachten worden kort.
3 uur kunnen exposen in LRGB.

FishandShark_small.jpg
FishandShark_small.jpg (3.4 MiB) 98 keer bekeken

NightskyNL
Berichten: 80
Lid geworden op: 21 jan 2019 20:29

Re: Een vis en nog een vis.

#2 Bericht door NightskyNL » 10 mei 2026 20:48

Wat een kunstwerk!
Schitterende kleuren, en zoveel scherpte en detail.

En dat met maar 3 uurtjes belichten? Onvoorstelbaar.

T!

Jan Willem

Gebruikersavatar
Wjdrijfhout
Berichten: 1006
Lid geworden op: 14 jan 2019 20:47
Contacteer:

Re: Een vis en nog een vis.

#3 Bericht door Wjdrijfhout » 12 mei 2026 20:36

Schitterende opname, Arie. En geweldige bewerking ook. Om van te smullen.

Gebruikersavatar
Astrovirus
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 mar 2020 22:15

Re: Een vis en nog een vis.

#4 Bericht door Astrovirus » 12 mei 2026 21:13

Erg fraaie compositie zo van deze 2 bekende vissen in Cepheus.
Groeten Tim.
[TSO]2 - Skywatcher 200P (@F/5) / QUATTRO 150P (@F/3,45) - NEQ6 - QHY5 9x50 finderguider - Altair Astro 269C ProTEC Hypercam
N.I.N.A. - PHD2 - ASTAP - PixInsight

Gebruikersavatar
gerard van den braak
Berichten: 1044
Lid geworden op: 26 dec 2018 10:56
Locatie: Zuidlaren
Contacteer:

Re: Een vis en nog een vis.

#5 Bericht door gerard van den braak » 14 mei 2026 16:23

Mooi zo'n breedbeeld opname.

Plaats reactie