De Rotten Fish en de Dark Shark samen in 1 frame.
Dit is het beeldveld van de FSQ85 met 0.73x reducer en de ASI2600 camera.
De nachten worden kort.
3 uur kunnen exposen in LRGB.
Een vis en nog een vis.
-
NightskyNL
- Berichten: 80
- Lid geworden op: 21 jan 2019 20:29
Re: Een vis en nog een vis.
Wat een kunstwerk!
Schitterende kleuren, en zoveel scherpte en detail.
En dat met maar 3 uurtjes belichten? Onvoorstelbaar.
Jan Willem
Schitterende kleuren, en zoveel scherpte en detail.
En dat met maar 3 uurtjes belichten? Onvoorstelbaar.
Jan Willem
- Wjdrijfhout
- Berichten: 1006
- Lid geworden op: 14 jan 2019 20:47
- Contacteer:
Re: Een vis en nog een vis.
Schitterende opname, Arie. En geweldige bewerking ook. Om van te smullen.
- Astrovirus
- Berichten: 469
- Lid geworden op: 10 mar 2020 22:15
Re: Een vis en nog een vis.
Erg fraaie compositie zo van deze 2 bekende vissen in Cepheus.
Groeten Tim.
[TSO]2 - Skywatcher 200P (@F/5) / QUATTRO 150P (@F/3,45) - NEQ6 - QHY5 9x50 finderguider - Altair Astro 269C ProTEC Hypercam
N.I.N.A. - PHD2 - ASTAP - PixInsight
[TSO]2 - Skywatcher 200P (@F/5) / QUATTRO 150P (@F/3,45) - NEQ6 - QHY5 9x50 finderguider - Altair Astro 269C ProTEC Hypercam
N.I.N.A. - PHD2 - ASTAP - PixInsight
- gerard van den braak
- Berichten: 1044
- Lid geworden op: 26 dec 2018 10:56
- Locatie: Zuidlaren
- Contacteer:
Re: Een vis en nog een vis.
Mooi zo'n breedbeeld opname.